Arhīvs

14.03.2019.

Fizikas skolotāji izglītojas Kodolpētījumu centrā Ženēvā

Lai ieinteresētu skolēnus mācīties fiziku, ir svarīga fizikas skolotāja izpratne par modernās zinātnes darbību un tehnoloģiju sniegtajām iespējām, tāpēc, izmantojot RTU un Latvijas Fizikas skolotāju asociācijas piedāvājumu, es, kopā ar fizikas skolotājiem no Latvijas, Lietuvas un Igaunijas, apmeklēju Eiropas Kodolpētījumu centru Ženēvā, papildinot savu redzesloku mūsdienīgas fizikas apguves veicināšanai.


Marta sākumā  13  fizikas skolotāji no Latvijas, 12 fizikas skolotāji no Lietuvas un 12 fizikas skolotāji no Igaunijas apmeklēja pasaulē lielāko elementārdaļiņu pētījumu centru – Eiropas Kodolpētījumu centru Ženēvā, kur aizvadīja četras intensīvas mācību dienas. Mācību komandējuma laikā tika apmeklētas lekcijas un praktiskās nodarbības, kā arī Kodolpētījumu centra objekti.

Eiropas Kodolpētījumu organizācija ir viena no mūsdienu zinātnes un tehnoloģiju augstākajām virsotnēm, kas piedāvā unikālas izglītības programmas skolotājiem. Piemēram, fizikas skolotājiem ir īpaši sagatavotas lekcijas un prezentācijas par elektromagnētismu, daļiņu fiziku, kā arī ir nodrošināta iespēja strādāt laboratorijās un iepazīties ar organizācijas realizētajiem eksperimentiem.  Iegūtās zināšanas un mācību materiāli īpaši noderēs, pasniedzot fizikas stundas 11. un 12. klašu skolēniem, kuru mācību vielā iekļautas tēmas par elementārdaļiņu fiziku. Pateicoties iegūtajām zināšanām un pieredzei, varēšu skolēniem labāk izskaidrot mācību vielu, nodarbības papildinot ar saņemtajiem prezentācijas materiāliem.  

Šis bija jau trešais Latvijas fizikas skolotāju mācību brauciens uz Eiropas Kodol­pētījumu centru. Liels paldies par šo Iespēju jāsaka Latvijas Fizikas skolotāju asociācijai, Rīgas Tehniskajai universitātei un Džefam Vienneram (Jeff Wiener – CERN)

Olaines 1.vidusskolas fizikas skolotāja Ina Domina

 

 

Pievienot komentāru

Jūsu vārds:
Komentārs:
  This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net)
Attēlā redzamais kods: